Herfst

30 juni 2021 - Grand-Fort-Philippe, Frankrijk

Grand-Fort-Philippe 6 km

We zitten op de verkeerde plek voor het weer. Vannacht is het gaan regenen en uiteindelijk zal blijken dat het past om 15.30 ophoudt. Bovendien is de maximumtemperatuur vandaag maar 14 graden. We draaien ons dus nog een paar keer om. We hebben geen zin om weer opnieuw een natte boel in te pakken en aangezien we nergens naar toe hoeven… Als het 15 minuten droog is fietst Erik snel naar de bakker voor brood. Voor de rest luieren en lezen we in ons kleine onderkomen. Als het om 15.30 uur uiteindelijk droog wordt, gaan we nog gauw even boodschappen doen bij de Super U. Als we terug zijn kijkt Erik nog even het slot van de touretappe. Mathieu van de Poel weet nog net de gele leiderstrui te behouden. Na het eten nog even naar een geheel verlaten strand. Dat ligt achter een soort van slufter vol met vogels. Om 22.00 uur begint het toch weer te regen. Voor morgen zijn de voorspellingen een stuk beter. We hopen maar dat dat uitkomt. Vandaag was het herfst.

1. Jolanda:
    30 juni 2021
    Veel pech met het weer, maar vanaf morgen wordt het beter. En half juli helemaal schrijven ze.
  2. Loes:
    30 juni 2021
    Na regen komt zonneschijn. Hopelijk morgen met droog weer ‘en route’. Veel plezier!
  3. Sonja Dekker:
    Hoi Jannie en Erik,
    Beetje late reactie maar ondanks al die regen een hele fijne fietsvakantie maar weer en na regen komt zonneschijn dus morgen maar snel op die 🚴🚴 richting de ☀️
    Succes!!!!
  4. Bea:
    1 juli 2021
    Mooi om jullie activiteiten aan te passen op zo'n herfstdag gisteren. Bij ons viel er ook véél regen. Vandaag zijn de weersvoorspellingen hier gelukkig beter, ik ga fietsen naar Ootmarsum🚲😉💪. Heb de app Komoot ontdekt. Fiets-ze vandaag weer🙋