Een abrupt einde van een mooie reis

14 augustus 2021 - Olst, Nederland

Donderdagavond hadden we contact met de moeder van Erik. Ze klonk erg verward en dat was verontrustend. Ook Hans had die dag al een verontrustend telefoongesprek gevoerd met haar. Vrijdagochtend belden we weer met haar en de verwardheid was nog niet verdwenen en het voelde totaal niet goed. We hebben toen Mark gebeld en die kon en wilde ons wel ophalen. Moeder moest die dag bloedprikken, dus heeft Hans de dokter gebeld om te vragen haar verder te helpen en is Annemiek naar haar toe gegaan toen ze terug was van de dokter. Er wordt onderzocht waar de verwardheid vandaan komt. Wij zijn gisteren dus met de auto teruggekomen naar Olst en hebben onze reis na acht mooie weken moeten afbreken. We gaan onze aandacht nu eerst aan de zorg voor ma besteden.

1. Evert Feith:
    14 augustus 2021
    Welkom terug en hopelijk valt het mee met de moeder van Erik! Ondanks de vervelende finale was het weer erg leuk om jullie op deze manier te volgen.
  2. Jannie en Erik:
    Dank!
  3. Leen Dekker:
    14 augustus 2021
    Jammer, maar anders zit je daar ook niet lekker, zo ver van haar vandaan.... Sterkte ermee. Het was weer mooi om jullie op je reis te volgen 👍👍
  4. Jannie en Erik:
  5. Rob:
    Alle goeds gewenst!
  6. Jannie en Erik:
    Dank!
  7. Marlie & Ella:
    Hoi Jannie & Erik
    Was fijn om jullie reis te volgen .
    Heel veel sterkte 👍👍
    Ella & Marlie
  8. Jannie en Erik:
    14 augustus 2021
    Dankjulliewel voor jullie belangstelling.
    Groet, Jannie
  9. Coby Hulleman:
    14 augustus 2021
    Jammer voor jullie maar ik begrijp dat dit absoluut voor gaat. Het was erg leuk om julie reis te volgen en daarbij de mooie verhalen te lezen.
    Tot ziens in Olst.
    Groetjes vanuit Lobith-Tolkamer.
  10. Jannie en Erik:
    14 augustus 2021
    Dankjewel en jullie nog veel plezier gewenst!
    Groet, Erik en Jannie
  11. Bea:
    14 augustus 2021
    Dat is zeker een abrupt einde van jullie reis! Sterkte met je ( schoon) moeder 🙏, tot binnenkort ziens 🙋
  12. Jannie en Erik:
    15 augustus 2021
  13. Ineke Voortman:
    14 augustus 2021
    Begrijpelijk dat jullie naar huis zijn gekomen; sterkte ermee! Bedankt dat we weer een paar weken mochten meegenieten van jullie mooie reis.
  14. Jannie en Erik:
    15 augustus 2021
  15. Maria:
    17 augustus 2021
    Hoffentlich geht es der Mutter besser.
    Es war schön, euch auf eurer Reise zu begleiten. Ich bewundere auch, wie konsequent ihr das Zelt aufgestellt habt; auch bei so viel Regen. Gut gemacht!!👍