Tent kopen en naar Riva

31 augustus 2019 - Torbole, Italië

Vanmorgen is Jannie vanuit haar bed gelijk heel stoer het meer ingedoken. Erik verkiest de warme douche. Lekker rustig ontbijten, bakje koffie, een lekker rustig ochtendje. We hebben het al eerder in ons blog gemeld dat onze tent slijtageverschijnselen begint te krijgen. Vanmorgen hebben we in de uitverkoop op de website bij Bever dus maar een nieuwe besteld. Het wordt een Helsport Lofoten pro 4. De 45% korting konden we natuurlijk niet laten lopen en dus is de tent voor onze volgende reis alvast gekocht. We hebben hem nog nooit gezien, maar als ‘vaste’ klant van Bever geniet je van de super service dat je 365 dagen omruiltijd hebt. Na de koffie fietsen we naar Riva. Een van de oude bekende badplaatsen aan het Gardameer. Het is er echt gezellig. Er is markt, er zijn foodtrucks, kortom een gezellige sfeer. We lopen het plaatsje lekker door en we verbazen ons weer eens over de vele mooie modewinkels. Zowel voor mannen als vrouwen kun je in Italië je hart ophalen. Toch heel wat anders dan Frankrijk, waar wij de mode maar saai vonden. Op de terugweg gaan we langs meneer Lee Dell om de boodschappen te doen. Vanmiddag hebben we nog een poosje aan het meer gelegen. Eind van de middag kregen we ook nog tien druppels regen.