Wat een saaie dag!

25 september 2019 - Wesel, Duitsland

Het blog wat later dan normaal. Gisteren was de internet ontvangst te slecht om foto’s te uploaden. Bovendien was gisteren een erg saaie dag. Nadat we afscheid hadden genomen van Maria en de tent zowaar droog hadden kunnen inpakken, wachtte ons een fietstocht die erg saai was. We fietsen nog steeds door het industriële Ruhrgebied en met kunst en vliegwerk wordt geprobeerd de route af toe door nog wat groen te laten gaan. We komen door Krefeld, Duisburg en Moers.En mogen nog een keer met de fiets van een steile trap naar de Rijnoever. Het laatste stuk naar Wesel toe is wel weer wat natuurlijker. Het lijkt erg op de IJssel bij Olst. We kamperen vandaag op Grav-Insel. Een soort eiland in de Rijn, waar een enorme camping op is gezet. Zo groot dat er bv zomers bewaking zit bij het sanitair. Er is ook een supermarkt zo groot als de Plus in Olst. Nu doet het wat troosteloos aan. De camping is bijna verlaten en in het enorme toiletgebouw is het muisstil. Om 18.00 begon het te regenen tot 23.00 uur. Daarna nog een enkele drup. We mogen nog 120 km naar Olst. Vandaag komen we in ieder geval in Nederland.

1. Hans Koudijs:
    25 september 2019
    morgen weer in je eigen bad Erik, ook iets om naar uit te kijken
  2. Elly en Rolf:
    25 september 2019
    Succes met jullie laatste etappe, bedankt voor jullie leuke verhalen en mooie foto’s. Elke dag gelezen , we gaan het nog missen, groetjes