Een regendag

9 juli 2019 - Bagnères-de-Bigorre, Frankrijk

Vannacht een hele hoop onweer en harde regen over ons heen gehad. Het waaide nauwelijks, waardoor het best een tijdje bleef hangen en er erg veel water naar beneden kwam. Toen we vanochtend wakker werden was het droog. We waren goed uitgerust dus om 9.00 uur hadden we ons ontbijtje al achter de kiezen. Op de fiets gingen we naar het stadje. We hadden gelezen dat er thermaal baden zouden zijn en wellicht was dat iets voor als de regen zou komen. De thermaal baden bleken er zeker te zijn, maar die werden voor medische doeleinden gebruikt, dus voornamelijk op doktersadvies toegankelijk. Gelukkig zijn wij kerngezond, dus gingen we maar naar een grote sportzaak. Daar hebben we een nieuwe fietscomputer voor Jannie gekocht, omdat haar fietscomputer het had begeven. Bij de Lee Dell hebben we gelijk maar de boodschappen gedaan. Een goede zet naar later bleek, want toen we om 11.00 uur teruggingen naar de tent begon het te regen en dat ging door tot 19.00 uur. De middag werd dus door gebracht met kilometerteller monteren, lezen, slapen enz. Toen het om 17.00 iets minder ging regen zijn we nog even naar het stadje gelopen. Al met al dus een ‘niks doen’ dag. Onze spieren hebben er vast van genoten, dus we verwachten dat ze ons morgen weer de bergen op helpen. Om 21.00 uur zagen we de zon nog even, als voorbode voor het goede weer dat ons voor morgen beloofd is.

1. Bas Koudijs:
    9 juli 2019
    Lee Dell, dat is die naast de Lee Towers toch?
  2. Jannie en Erik:
    9 juli 2019
    Je bent snel! Maar dat klopt helemaal😂