We gaan op pad!

4 juni 2019 - Olst, Nederland

Vandaag is het dan zover en stappen we op de fiets. Erik heeft het voetbalseizoen goed af kunnen sluiten met een mooi toernooiweekend bij de Brabantboyscup. Jannie heeft nog een bezoekje gebracht aan haar 'oud' collega's en gisteren zijn we nog even bij onze beide moeders geweest om een dikke knuffel te brengen. Voor het eerst gaan we elkaar lange tijd niet zien. Dat is best vreemd. 's Avonds met de kinderen (en kleinkind natuurlijk) lekker gebarbecued. Ook hier merken we dat ook zij het best vreemd vinden dat we zo lang weg gaan. Maar we hebben er zin in. Het voelt erg goed het plan wat we al zo lang koesteren nu eindelijk tot uitvoer te brengen. Alle zaken zijn geregeld en ons huis hoeven we niet onbewoond achter te laten en dat is fijn. Vanmorgen nog even een laatste kusje bij Sev gebracht en dan op pad. Ons eerste doel is Maatstricht. We hebben de routeplanner van de fietsersbond een mooie route voor ons laten maken. Voor onbepaalde tijd onderweg naar nergens. Let's Go!!