Morgen gaan we van start!

26 juni 2023 - Olst, Nederland

Wat een bijzondere week hebben we achter de rug. Eigenlijk hadden we het plan om de fietsroute die we in 2016 zouden fietsen dit jaar alsnog te gaan  fietsen. Via Duitsland, Oostenrijk, Liechtenstein en Zwitserland naar Italië en via de Brennerpas weer terug naar Oostenrijk en uiteindelijk naar Duitsland. Destijds hebben we vanwege een knieblessuren van Jannie de route een paar dagen voor de tijd moeten cancellen en zijn we in de bourgogne gaan fietsen.

Blijkbaar rust er een vloek op de route, waant ook dit jaar wijzigen we 1 dag voor de start ons doel. Dit keer is de gezondheid van Erik de reden dat we onze plannen om moeten gooien. Drie aanvallen van nierstenen in een week en bezoek aan de huisartsenpost afgelopen zaterdag, nopen ons om de plannen te herzien. Maar na overleg met de dokter hebben we besloten om morgen toch te gaan fietsen. Onze route wordt de Hanze route, waarvan wij het deel naar Berlijn gaan fietsen. Gewapend met een fikse dosis diclofenac om een niersteenaanval te onderdrukken durfen we het wel aan. Vanmiddag onze terugreis per trein op 25 Julie geboekt.

Qua hoogtemeters een stuk eenvoudiger, maar qua wind weer wat gevoeliger. Maar wij hebben er zin in!

1. Leen Dekker:
    26 juni 2023
    Oh, oh, weer even wat tegenslag. Maar jullie zijn doorzetters. Veel plezier en goede reis 👍🌞
  2. Rob:
    26 juni 2023
    Ondanks de probleempjes een mooie, veilige tocht gewenst. Wees voorzichtig en kom weer goed thuis!
  3. 26 juni 2023
    Stoer hoor. Heel veel fietsplezier.
  4. Sonja Dekker:
    26 juni 2023
    Oeps dat is wat minder leuk maar fijn te lezen dat jullie toch gaan 👍
    Heel veel fiets plezier en hopelijk geen pijnstillers nodig 🙏
  5. Bea:
    27 juni 2023
    Hopelijk houdt de niersteen zich gedeisd...veel fietsplezier samen🚲🚲, en leuk om jullie weer te volgen hier👍😃👋
  6. Coby Hulleman:
    27 juni 2023
    Fijn dat jullie toch kunnen vertrekken al hebben jullie de route behoorlijk aangepast. Geniet van jullie tocht en vooral, kom gezond en heel weer terug! 🖐🖐
  7. Jolanda:
    28 juni 2023
    Hopelijk komt het goed met Eric en komen de steentjes er snel uit. Blijven springen Eric. Verder een fijne tour.