Rondje Kattegat

3 juli 2022 - Middelfart, Denemarken

Olst-Middelfart

Vanmorgen vetrokken uit Olst. Onze reis gaat vandaag naar Middelfart in Denemarken. Nadat we vorig jaar onze reis vroegtijdig moesten afbreken vanwege mijn moeder is er veel gebeurt. Inmiddels is mijn moeder dit voorjaar verhuisd van Nieuwleusen naar een aanleunwoning in het Weijtendaal in Wijhe. Haar huis in Nieuwleusen is inmiddels verkocht. Helaas gaat het met de dementie van mijn moeder niet goed. Vandaar dat we dit jaar besloten hebben een korte reis te maken van drie weken. Broer Hans neemt de zorgtaken waar, samen met de (wijk)verpleegkundigen.

We willen een zelf samengesteld ‘rondje Kattegat’ fietsen. Het Kattegat is een gedeelte van de Oostzee tussen Denemarken en Zweden. Het plan is dat we eerst van Middelfart naar Kopenhagen fietsen. Dan gaan we naar Helsingborg, waar we over willen steken naar Zweden om vervolgens de ‘Kattegatleden’ te fietsen tot Gotenburg. Daar willen vervolgens met de ferry naar Frederikshavn om vandaar terug te fietsen naar de auto.

Vandaar dat we in Middelfart starten op het eiland Fyn. Onze auto kan hier goed staan voor de komende drie weken. We krijgen een mooie plekje op de camping Galsklint en de tent staat binnen een mum. We hebben er erg veel zin in!

1. Mark, Lisanne en Sev:
    Fijne reis/vakantie samen.. Geniet ervan! 😘
  2. Jolanda:
    3 juli 2022
    Een fijne vakantie samen. Leuk jullie weer te volgen.
  3. Karin en Dico:
    Fijne vakantie!
  4. 3 juli 2022
    Fijne vakantie. Veel plezier.
  5. Maria:
    3 juli 2022
    Ja, das ist eine schöne Route. Gute Reise. Viel Spaß!
    Ich freue mich auf euren Bericht.
  6. Sonja Dekker:
    3 juli 2022
    Oo wat fijn toch even weg na zo'n drukke periode van regelwerk enz ....
    Een hele fijne vakantie en lekker genieten van al het moois 😊
  7. Bea:
    4 juli 2022
    Heerlijk voor jullie om weer een fietsvakantie te kunnen doen, leuk om "mee te fietsen" via jullie reisverhalen. Enjoy☀️🚲
  8. Wim:
    4 juli 2022
    Fijn dat jullie in de gelegenheid zijn om er nog drie op uit te trekken. Heel veel plezier en mooi weer .
  9. Leen Dekker:
    4 juli 2022
    Hele goede vakantie, geniet ervan👍🚴
  10. Rob:
    Succes, enjoy!
  11. Marry Broek:
    fijne vakantie, geniet ervan
  12. Maaike:
    4 juli 2022
    Heerlijk om er even tussen uit te gaan. Geniet er van!
  13. Coby Hulleman:
    4 juli 2022
    Ook ik wens jullie veel mooie fiets ervaringen, leuk om jullie belevenissen weer te volgen!
    Heel veel plezier gewenst.