Leegte

14 juni 2019 - Voué, Frankrijk

Vandaag nog een dagje kale akkers voor de boeg. Overigens eten er natuurlijk heel veel mensen van wat hier geteeld wordt. Graan, aardappels en kool komen we tegen. En leegte. Een mevrouw op de camping vroeg of we op de terugweg waren. We waren nl al zo bruin….. We fietsen vandaag 75 kilometer zonder ook maar 1 voorziening tegen te komen. De wind laat het vandaag afweten en het zonnetje schijnt heerlijk dus we genieten van het fietsen en buiten zijn. We merken steeds meer dat we op een pelgrimsroute fietsen. Elk dorpje heeft een grote kerk en St Jacob kom je in verschillende vormen tegen. Verder zit het mee vandaag. Op elk moment dat we even koffie willen gaan drinken vinden we een bankje en ook voor de lunch vinden we precies op het goede moment een picknick plaats. Alleen wanneer we in het laatste dorpje voor de camping inkopen willen doen (volgens ons routeboekje zou er een winkel moeten zijn) blijkt de winkel te zijn opgedoekt. Gelukkig is het Italiaans restaurant wel open. Dus we gaan lekker een pizza eten. Als we heen rijden drupt het. Als we teruggaan regent het en dat gaat lang door.

1. Mark Koudijs:
    15 juni 2019
    Mam heb je onderweg een kapper bezocht om je haar te blonderen?😋
  2. Marit Goor:
    15 juni 2019
    Leuk om zo met jullie mee te kunnen lezen! Heel veel plezier!