Plannen maken

28 augustus 2019 - Peschiera del Garda, Italië

Tja wat doe je op zo’n dag. Luieren, een beetje lezen, een beetje rommelen. Even in het zwembad, een poosje aan het meer liggen. Kortom de dag kabbelt voort. Vanmiddag zijn we nog even naar Peschiera gefietst. Lekker even rond gekuierd en een werkelijk heerlijk ijsje gegeten. Onvoorstelbaar hoe goed ze hier toch ijs kunnen maken. Verder hebben we overlegd over hoe we nu verder willen de komende weken. We willen eigenlijk wel heel graag fietsen en niet met trein of vliegtuig terug naar Olst. Dat geeft zo’n eerste keer voor ons het gevoel dat we iets ‘af’ maken. Alleen beseffen we ons ook dat we dan langzaam maar zeker afscheid moeten nemen van het mooie weer en dat valt ons zwaar. Aan de andere kant van de alpen is de zomer echt wel op zijn retour en neemt de vochtigheid toe. Een idee waar we even aan moeten wennen. Ons plan voor de komende dagen is echter eerst naar Verona. Daarna gaan we terug naar het Gardameer en langs het meer naar boven.  Vanaf daar willen we de Brennerpas nemen. Maar dan zijn we wel weer een weekje verder.

1. Leen Dekker:
    29 augustus 2019
    Jullie kunnen, als je graag naar NL terug fietst, boven de Alpen zonodig toch ook Airbnb of B&b doen.
  2. Jannie en Erik:
    29 augustus 2019
    Heel goed Leen! Als het weer slecht is gaan we dat zeker doen.