Een mooie dag in en om Florence

21 augustus 2019 - Firenze, Italië

Vanochtend op de fiets een sightseeing tour Florence gedaan. De Duomo, Plaza St Croce, Plaza Della Signora, Ponte Vechhio, Palazzo Pitti, we hebben het allemaal bewonderd. Lekker om het op de fiets te doen. Florence is een echte fietsstad met veel fietspaden en dat scheelt heel veel slenteren. Het is inderdaad een hele mooie stad met ontzettend veel mooie oude gebouwen. Voor het Uffizi en de Galleria moeten we nog maar eens terug. We hadden geen zin in de lange wachtrijen.

Karin en Andre zijn met de kinderen en opa Jan ook een weekje op 25 km van Florence in een Agritourisimo. We hebben met elkaar contact gehad, want het is natuurlijk best bijzonder dat we zo dicht bij elkaar in de buurt zitten. Vanmiddag zijn we heel lief door hen opgehaald en hebben de middag en avond heel gezellig met elkaar doorgebracht. Ze zitten echt op een hele mooie plek op ruim 500 meter hoogte in de bergen. Je hebt een prachtig uitzicht op de bergen en het dal van de Arno. Lekker kletsen, zwemmen, gegeten, kortom een superleuke middag en avond. Vanavond werden we ook nog eens weer teruggebracht. Wat een service. Zo fijn om zulke vrienden te hebben!

1. Mark Koudijs:
    22 augustus 2019
    Gezellig dat jullie elkaar hebben gezien, kunnen jullie met de nieuwe boekjes je weg weer verder uitstippelen. Hoe was het om weer met bekenden aan tafel te zitten?😊
  2. Jannie en Erik:
    22 augustus 2019